12 Mayıs 2013 Pazar

Posted by Unknown On 02:59

OLMUYOR CAN AHMEDİM OLMUYOR 

Olmuyor can Ahmedim olmuyor
Vermiyor dünya huzur vermiyor
Dolmuyor senin yerin dolmuyor
Gülmüyor inan yüzüm gülmüyor

Sultanim Günahkarım neyleyim
Ferman ver Medine’ye geleyim

Dertliyim dertlerimi söyleyim
Sultanim söyle sensiz neyleyim

Donmuyor Can Ahmedim dönmüyor
Donmuyor Sensiz dünya dönmüyor
Hasretin yüreğime sinmiyor
Sönmüyor Aşk Ateşim sönmüyor

Sultanim Günahkarım neyleyim
Ferman ver Medine’ye geleyim
Dertliyim dertlerimi söyleyim
         Sultanim söyle sensiz neyleyim







3 yorum:

  1. BEN DERDIMI KIME SOYLEYEYIM
    SENSIZ ANA
    SENIN KADRINI HIC BILEMEDIM BEN
    AZIZ ANA

    RESUL BUYURDU
    CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDA
    SENIN HAYALIN KALBIMDE
    RUHUMDA RUYALARIMDA

    SEN GITTIGINDE CANIM GITTI
    AYRILIK BIR YAMAN DERTTI
    DUNYA BANA CEFA ETTI
    BENIM AZIZ ANAM

    AGLARIM BEN BULUT GIBI
    DILIMDESIN SARKI GIBI
    GUNAHLARIM DERIN DERIN
    HAKKINI HELAL ET ANA

    GIRYA KARDAM MISLI ABRHO BE TU MODAR
    SHUD DILI MAN JOYI GHUSSAHO BE TU MODAR
    RASULI KHUDO GUFT BIHISHT ZERI POYI TUST BIKHOB MODAR
    BAROI HAMESHA GHALBAM FAGHAT JOYI TUST BIKHOB MODAR

    RAFTIYU MAN TANHO MONDAM
    BO GHUSSAVU GHAMHO MONDAM
    GAR KI TURO OZURDAM MAN
    MODAR HALOLAM KUN

    BAD AZ TU MAN BEPANOHAM
    EY KI BUDI TAKYAGOHAM
    KHEZU BINGAR ASHKU OHAM
    MODAR HALOLAM KUN

    YanıtlaSil